Milada Sýkorová 90966099 / +42090966099
Jméno volajícího: Milada Sýkorová více...
Hodnocení: 94
Vyhledávání: 20837
Posouzení: velmi nebezpečné, nepřijímejte, poznámky!
jájo napsal: po přečtení Vašich zkušeností, oznamuji.Žádná sms mi nedošla,ani jsem žádné číslo neměl v mobilu zab... Všechna hodnocení
Podrobnosti k telefonnímu číslu
Předvolba: zvláštním tarifem - Česká RepublikaTelefonní číslo: 90-966099
Mezinárodní:
Majitel a adresa: Vyhledat
Statistiky k poptávkám
Trendy
Žádosti minulý měsíc: 1Ochrana tellows: Č. 128 na černé listině
Vyhledávací dotazy jsou pravidelně nedochází a distribuují častěji ve všední dny
Pozor, 90966099 bylo hodnoceno negativně.
tellows skóre pro +42090966099
Distribuce typů volání a jmen volajících v recenzích
Typy hovorů:
Finanční past 33 Zpráv |
|
---|---|
Neznámé 13 Zpráv |
Jméno volajícího:
neznámé 32 Zpráv |
|
---|---|
90966099 4 Zpráv |
|
Milada Sýkorová 2 Zpráv |
|
909660www 1 Zpráv |
|
Media sro Zombie 1 Zpráv |
Ponechte hodnocení a číslo bloku
Kdo volá s 90966099?
-
-
Tomáš hlásil 90966099 s číslem 90966099 jako Finanční past
Vážení, Přátelé.
Vypadá to, že jsem opět o kousek blíže vyřešení případu a nalezení způsobu, jak dostat své peníze zpět. Tato zpráva je hromadná takže nebudu mluvit k jednotlivím osobám. Děkuji za pochopení.
Volal jsem na firmu Dimoco Czech S.R.O. na číslo 844444484 (pro info u mého tarifu se na toto číslo platí 4,50,- kč za minutu). Paní operátorce jsem vysvětlil mou situaci a ona si na mě vzala číslo a e-mail s tím, že mne zadá do databáze a prověří mě a dá mi vědět. Také mi k tomu pošle kontakt kde mám svou případnou reklamaci napsat.
Přátelé pokud vám těch 9,- kč stojí za to můžete udělat to samé. Mě to za to osobně stojí už jen z principu. O dalších krocích vás samozřejmě budu informovat
Hezký den. Tesař Tomáš.Josef odpověděl/a 29.10.12 21:43
Pre Vašu Informáciu: Dimoco je medzinárodný poskytovateľ mobilných služieb a
poskytuje používateľom služieb technickú podporu, ako aj sieťové pripojenie k
posielaniu elektronických správ.
SMS/MMS sú pritom zasielané priamo od poskytovateľa služieb k cieľovému
zákazníkovi. Poskytovatelia týchto služieb sú naši obchodní partneri a
zodpovedajú za obsah poskytovaných služieb. Z tohto dôvodu sú to práve
poskytovatelia služieb, ktorí rozhodujú o tom, komu sú aké SMS/MMS zaslané a
či majú byť platobné transakcie prevedené /uskutočnené/.
Musia byť byť však v zhode s legálnymi pravidlami. Predovšetkým však nesmú
poskytovatelia služieb posielať prípadne účtovať SMS/MMS bez predošlého
súhlasu príjemcu.
Opierajúc sa o súhlasy, DIMOCO môže predpokladať, že súhlas k dostávaniu
SMS/MMS bol daný /dohodnutý/, a že žiadne zúčtovanie bez súhlasu zákazníka
neprebehne.
Vaša služba spoločnosti Digipay CZ bola zablokovaná. Deaktivácia trvá min. 24
hod., kým prejde systémom.
Táto služba bola aktivovaná dňa 2012-10-12 o 17:27:11.
Vaše číslo – ---------- bolo zapísané na čiernu listinu, aby sme Vás pred
neželanými správami chránili. Vaše číslo je zablokované, kým nebude sms/mms
správou z Vašej strany opäť aktivované.
S priateľským pozdravom
Call centrum pre Vaše mobilné služby.
;Josef odpověděl/a 30.10.12 14:11mám tu odpoved od CTU koho z Vas to zajima ?????Josef odpověděl/a 30.10.12 14:13Sdělení k podání
Dne 20. 10. 2012 obdržel Český telekomunikační úřad (dále také „Úřad“) Váš e-mail, týkající se zpoplatněných SMS zpráv z čísla 909 660 09, které odesílá společnost DIMOCO Czech s.r.o., Vinohradská 184/2396, 130 52 Praha 3 na Vaše telefonní číslo.
Poskytovatelem veřejně dostupné služby elektronických komunikacích, od kterého odebíráte službu elektronických komunikací, je společnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem Vinohradská 3217/167, 100 00 Praha (dále také „VCR“)
V souvislosti s uvedeným sdělujeme, že působnost Úřadu je dána zákonem č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů. Na základě tohoto zákona vykonává Úřad kromě jiného státní správu ve věcech stanovených tímto zákonem. Úřad rozhoduje spory na základě návrhu navrhovatele, jak je uvedeno v níže uvedeném poučení. Úřad jako orgán státní správy může konat pouze ve věcech, mezích a způsoby, které stanoví zákony o elektronických komunikacích a o ochraně spotřebitele.
Dále Vám sdělujeme, že jsme jednání společnosti DIMOCO Czech s.r.o. posoudili jako možné páchání trestné činnosti, a proto budou veškeré podklady v souladu s § 8 odst. 1 zákona č. 141/1961 Sb., o trestním řízení soudním (trestní řád), ve znění pozdějších předpisů, postoupeny k prošetření Městskému státnímu zastupitelství v Brně.
Nutno ale upozornit, že toto postoupení nenahrazuje níže uvedený postup o individuálním uplatnění reklamace, neboť cílem postoupení je zamezit možnému páchání trestné činnosti, případně potrestání pachatele, pokud bude tato činnost vyhodnocena jako trestná.
K uvedenému dále sdělujeme, že podle § 2 písm. n) zákona o elektronických komunikacích se službou elektronických komunikací rozumí služba obvykle poskytovaná za úplatu, která spočívá zcela nebo převážně v přenosu signálů po sítích elektronických komunikací, včetně telekomunikačních služeb a přenosových služeb v sítích používaných pro rozhlasové a televizní vysílání a v sítích kabelové televize, s výjimkou služeb, které nabízejí obsah prostřednictvím sítí a služeb elektronických komunikací nebo vykonávají redakční dohled nad obsahem přenášeným sítěmi a poskytovaným službami elektronických komunikací; nezahrnuje služby informační společnosti, které nespočívají zcela nebo převážně v přenosu signálů po sítích elektronických komunikací.
Ve Vašem případě se jednalo o zasílání zpoplatněných zpráv SMS třetí stranou s přístupovým kódem 90x na Vaše telefonní číslo. Jedná se tedy o poskytnutí služby nabízející obsah prostřednictvím sítí a služeb elektronických komunikací. Poskytnutí této služby nelze považovat za službu elektronických komunikací tak, jak je vymezena v § 2 písm. n) zákona o elektronických komunikacích a společnost VCR není jejím poskytovatelem.
Z uvedeného vyplývá, že sporná částka neobsahuje vyúčtování služeb elektronických komunikací ve smyslu § 64 zákona o elektronických komunikacích. Tyto služby jsou podle § 1 odst. 2 zákona o elektronických komunikacích vyjmuty z působnosti zákona o elektronických komunikacích, resp. rozhodovací pravomoci Českého telekomunikačního úřadu.
Ve Vašem případě je tudíž možné domáhat se nápravy ohledně vyúčtování pouze reklamací u poskytovatele služeb obsahu, poskytovaných na telefonním čísle 900 00 099, jehož provozovatelem je společnost DIMOCO Czech s.r.o., Vinohradská 184/2396, 130 52 Praha 3, tel: 844444484, a v případě neúspěchu následně žalobou podanou u obecného soudu podle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
Zasílání zpoplatněných SMS zpráv probíhá tak, že účastník zašle na konkrétní (většinou 5 místné) číslo SMS zprávu, kterou si objedná konkrétní službu nebo se přihlásí do soutěže apod. Objednaná služba je následně zpoplatněna příchozími SMS zprávami až do výše služby. Pokud tedy nebude ve výpisu, který společnost DIMOCO musí mít k dispozici, doručená SMS zpráva z Vašeho telefonního čísla, měla by být reklamace vyřízena kladně.
V případě, že by na výpisu společnosti DIMOCO byla objednací SMS zpráva, bylo by možné podat následně reklamaci u společnosti VCR na poskytnutou službu, kde byste ale musel prokázat, že jste objednací SMS zprávu neodeslal, pokud ji bude mít na Vašem výpisu hovorů i společnost VCR. V případě neúspěchu u společnosti VCR je možno podat námitku proti vyřízení reklamace k Úřadu, a to na poskytnutou službu. Úřad ale není oprávněn rozhodnout o ceně, jak je uvedeno výše, ale pouze o skutečnosti, zda byla SMS zpráva nebo zprávy z Vašeho telefonního čísla, respektive Vaší SIM karty, odeslána, či nikoliv. Zde je nutno dávat pozor na lhůty, neboť na podání reklamace na poskytnutou službu ke společnosti VCR máte pouze 2 měsíce ode dne poskytnutí služby, protože v případě předplacené karty vyúčtování není vystavováno. V případě, že podáte reklamaci na vyúčtování i ke společnosti VCR nebo pouze ke společnosti VCR, obdržíte s největší pravděpodobností odpověď, která bude korespondovat s postupem, který je uveden zde.
Pokud tedy budete přesvědčen, že z Vašeho telefonního přístroje (SIM karty) odchozí objednací SMS zpráva (zprávy) uskutečněna nebyla, jste oprávněn u společnosti VCR podat reklamaci na poskytovanou službu elektronických komunikací dle ustanovení § 64 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích. V takovém případě je správní orgán po uplatnění námitky proti vyřízení reklamace oprávněn zkoumat, zda služba elektronických komunikací, prostřednictvím které byla pak realizována služba obsahu, kterou poskytuje další, tedy třetí subjekt, byla společností VCR poskytnuta, a to na základě uplatněné námitky proti vyřízení reklamace.
V následujícím textu uvádíme komplexní poučení o způsobu podání reklamace a námitky proti vyřízení reklamce.
Reklamaci na poskytovanou službu je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí vadné služby, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost tohoto účastníka, popřípadě uživatele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Proti tomuto rozhodnutí se nelze odvolat.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. V případě podání námitky proti vyřízení reklamace nemůže jit návrh nad rámec uplatněné reklamace.
Pokud účastník není spokojen s vyřízením reklamace, může u Českého telekomunikačního úřadu podat do jednoho měsíce od vyřízení reklamace námitku proti vyřízení reklamace. V podání námitky je nutno podle § 37 odst. 2 a 4 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád ve znění pozdějších předpisů, jednoznačně vymezit předmět řízení, tzn., že je nutno uvést v jaké věci požaduje vést řízení, čeho se domáhá a co navrhuje, tj. jaká povinnost má být v řízení poskytovateli uložena, resp. co má vykonat nebo čeho se zdržet. Dále je nutno přiložit kopii podané reklamace, pokud ji účastník má k dispozici, kopii vyřízení reklamace, případně další důkazy, o které svá tvrzení účastník opírá.
Fyzická osoba uvede v podání jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování. Podání musí obsahovat označení správního orgánu, jemuž je určeno a podpis osoby, která je činí.
Podání je možno učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem. Za podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno způsobem uvedeným ve větě první, je možno je učinit pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím, telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití zaručeného elektronického podpisu.
Podání návrhu na zahájení řízení podléhá správnímu poplatku. V případě námitky ve výši 100,00 Kč, jehož náhradu může navrhovatel v případě úspěchu v řízení uplatnit vůči odpůrci. K zaplacení správního poplatku bude podavatel vyzván. Nutno upozornit, že právo na náhradu prokazatelných nákladů řízení má každý účastník řízení, který ve sporu uspěl.
V souvislosti s podáním sdělujeme, že výsledek řízení je vždy závislý na vyhodnocení důkazů doložených účastníky řízení a důkazů, které provede správní orgán, pokud bude jejich provedení nutné ke zjištění stavu věci.
Vzhledem k tomu, že se situace v souvislosti účtováním ať už volání nebo zasílaných nebo i přijímaných SMS zpráv může jevit poměrně komplikovaně a nesrozumitelně, je možno jakoukoliv nejasnost v souvislosti s případným podáním konzultovat na výše uvedeném telefonním čísle. -
Vyšetřovatel jájo hlásil číslo 90966099 jako neznámé
po přečtení Vašich zkušeností, oznamuji.Žádná sms mi nedošla,ani jsem žádné číslo neměl v mobilu zablokováno.Dnes mi přišlo vyúčtování na platbu 4x99,-Kč za číslo90966099.Bez varování operátora, bez sms v mobilu, prostě to odchází z mého mobilu pravidelně každý týden,aniž bych o tom věděl.A s operátorem 30minutová debata o ničem
-
Vyšetřovatel paja hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
To same porad mi chodi sms uz 4sms nemam kredit tak me to vzalo cojsem mel na sim karte kdyz nabiju mam cisty kredit k vuli takovym smejdum musim zmenit moje telefoni cislo jeste ze nemam pausal date stop na cislo 90966a stejne to nepomuze udelal nekdo to same ze vyhodil kartu a dal si novou
-
-
Vyšetřovatel Anabell hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Synovi take uctovali za sms 99kc,nic neobjednal jen na facebooku skocil nejaky odkaz a uz to jelo.500 kc za mesic,samozrejmne ze jsem se to dozvedela az z faktury.Vodafone by nemel dovolit temto cislum pristup na platbu.Dokazu pri reklamaci,ze nikdo nic neobjednal,nebo to budu muset zaplatit?
-
Vyšetřovatel kennaz hlásil Media sro Zombie s číslem 90966099 jako Finanční past
Jelikož mi Vodafone sdělil, že není schopen mi sdělit identitu "třetí strany", pro kterou inkasuje z mého účtu peníze za "objednané služby"a doporučil mi gůglit a skočit na policii, udělala jsem obojí.
Píšu to, abych usnadnila "gůglení" případně dalším rodičům, kterým by snad mohlo vadit, že na mobil jejich děcka chodí pornoodkazy.
A také se chci podělit o radostný poznatek, že pokud se v databázi policie ČR sejde více podnětů týkajících se tohoto čísla, bude se jimi zabývat SPOLEČNĚ.
Dnes je PROVOZOVATELEM ČÍSLA 90966099 FIRMA Media sro Zombie. A pod erotickými videi má dole na stránce http://sexyholky-cz.com/?cla=c821997fa i "obchodní podmínky". Výňatek cituji: Vstupem na tuto stránku / pužitím naší služby, souhlasíte, že máme právo vám poslal (zdarma) obchodní sdělení propagující podobné výrobky a služby, a také, že naši preferovaní partneři vám mohou nabídnout produkty a služby, které si myslíme, že si můžete užít. Vstupem na tuto stránku / službu, berete na vědomí , že tyto propagační akce můžou tvat i v budoucnosti od okamžiku, jste začal poprvé pouzívat tuto službu. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ NO TAK TO TEDA NESOUHLASÍM. JEDINÝM ÚČELEM VSTUPU NA VAŠE STRÁNKY BYLO DOBRAT SE KONTAKTU NA VÁS. A ZKUSTE MI JEŠTĚ NĚCO POSLAT A BUDEME SI TO UŽÍVAT SPOLEČNĚ. -
Vyšetřovatel kennaz hlásil číslo +42090966099 jako neznámé
Tento hnus je opět aktivní. V posledním vyúčtování mého syna 4x99,-. Začalo chodit po návštěvě stránky http://www.sledujfuturamu.cz/
Ve vyúčtování se pak objevily "platby třetím stranám" - pro dospělé. Krom toho, že ve spolupráci s operátory okrádají lidi, také jednou budou mít na triku, že nějaký rodič nějaké dítě po shlédnutí takového vyúčtování přizabije. To je pro mne to nejhorší a ráda bych to tak nenechala. Ještě někdo aktuálně řešíte č. 90966099?
kontakt ne mne: [email protected]kennaz odpověděl/a 05.03.14 22:49A ještě si neodpustím komentář, jak jsem pořídila na zákaznické lince Vodafonu. Popsala jsem situaci a poslechla si, že Vodafonu se to netýká (dle očekávání). Poté jsem požádala o sdělení, kdo že je to ta třetí strana, pro kterou mi v měsíci účtují 4 placené příchozí sms - pro dospělé, se kterou to mám řešit. "No to my nevíme, to je, jako když si objednáte sms jízdenku". Tak v tom tedy vidím jistý rozdíl. Rada číslo 1 byla: "pohledejte na internetu" (kolik času jsem tím PŘED hovorem s operátorkou strávila?) "Aha, tak počkejte moment, pokusím se pro vás udělat maximum". Slečně jsem poděkovala a vyčkávala dost dlouho s melodií na uchu. Poté, co trochu zklamaně zjistila, že pořád ještě čekám, zakoktala radu číslo 2: tak když jako nemůžete nic na tom internetu najít, tak e volí takový standardní postup, že se obraťte na policii". Chtěla jsem vědět jediné: kde či u koho ve Vodafonu zjistím, kdo je ta "třetí strana", kterou údajně neznají a nedovedou zjistit (přestože pro ni stáhnou z mého účtu inkasem penízky). Tak že prý mi snad pomůže ta policie. Do minuty mi přišla sms v duchu, že mi rádi na jejich zákaznické lince pomohli s vyřešením mého požadavku. No totální výsměch. Co dělat? V prvním kroku zruším číslo (naštěstí bez vázanosti). Ve druhém kroku zjistím, zda se mohu nějak vyvázat z vázanosti, kterou mám na další číslo. A ve třetím kroku se půjdu někam poinformovat. A v každém případě použiji všechny dostupné prostředky, abych udělala společnosti, jejímž jsem byla dlouholetým zákazníkem s nemalými účty a dobrou platební morálkou, náležitou reklamu. Ono totiž zdaleka nejde jenom o ty peníze. Zaplaťpámbu za sociální sítě.Chose odpověděl/a 10.03.14 20:12Zrovna o víkendu ukradli ženě tel. a ve vyúčtování je 11*99 kč, nevíte zda jde zjistit na co ten kredit byl použit a zda se dá pak dohledat nějaká registrace toho člověka?dede odpověděl/a 25.03.14 18:33také řešíme stejný problém, za poslední 3 týdny odečteno 3x99, jsme ale u O2. Odkaz bude asi totožný s vámi - futurama. jdu zkoušet vše zde doporučené od blokování čísla po reklamaci, jsem zvědavá s čím uspějeme.vlastik odpověděl/a 17.04.14 21:37Také jsem měl tento problém, pro zrušení zasílání těchto SMS stačí zaslat sms ve tvaru "STOP" na tel. č. 90966, tato sms snad stojí jako běžná SMS dle ceníku (alespoň doufám). Po odeslání mi přišlo "Tvoje sluzba je zastavena! Dekuji!". Zkoušel jsem volat na zákaznickou linku této "ZOMBIE" společnosti 800.. je tam špatně česky hovořící automat, nic jsem se nedozvěděl... Jinak bohužel ,reklamace asi neprojde, protože s největší pravděpodobností si děťátka tuto službu regulérně objednala... :-( -
Vyšetřovatel Milada hlásil Milada Sýkorová s číslem +42090966099 jako Finanční past
Pobavila mě zpráva od pana Josefa, čeho že je DIMOCO poskytovatelem - dokonce mezinárodním. Není pochyb, že je i autorem neobjednaných SMS zpráv SweetIM.Ty máme konečně v telefonu za pěkné sumičky.
Tak tenhle tachnický pomocník zanesl celý můj počítač MALWARE SWEETIM, nainstaloval se jako druhý uživatel mého počítače, přidal si své pluginy, zalezl do všech vyhledávačů a prohlížečů včetně archivu a jako drzý MALWARE se stále někde schovává a nejde se ho zcela zbavit. Jde spíš o počítačovou kriminalitu než o technickou pomoc.Budu muset počítač nechat přeinstalovat, ale to až poté, co se na něj podívá někdo od policie. -
Vyšetřovatel Nuggetka hlásil neznámé s číslem 90966099 jako Finanční past
Dobry den, najela sem ve svem telefonu na porno stranky ktere si vzali me tel.cislo a chodi mi od spolecnosti Dimoco vyuctovani na smsky za 99kc. Nechala sem si zablokovat platby treti stranou u operatora ale ty sms mi chodi z cisla 3457, je to spolecnost Dimoco ale nema tedy predvolbu 90,pomohla jsem si tim nebo ne?
-
Vyšetřovatel david hlásil neznámé s číslem 90966099 jako Finanční past
Stalo se mi "to samé" s tím, že jsem věděl, že jsem s telefonem brousil po stránkách pro dospělé.
Zarážející je ale, že skutečně (opakuji skutečně) daný web erofilm.cz byl schopen po kliknutí ZJISTIT mé telefonní číslo a na něj posílat prémiové SMS.
Odpověd z erofilm.cz byla:
"... Po uzatvorení kontraktu (t.j. klik) je detekované číslo danej SIM-karty..."
Vypadá to, že Vodafone, Dimoco a Erofilm jsou jakýmisi partnery a jsou tak společně schopni na základě ip adresy zjistit tel. čislo a posílat prémiové SMS.
Právní stránka je věc druhá, zda nedochází k porušování ochrany osobních údajů, neboť tel. číslo může v určitých situacích představovat osobní údaj....Josef odpověděl/a 01.12.12 9:05Jezis znova stiznost na CTU ,DIMOCO -musi a bude vracet penize ,otazka kdy:- -
-
premium hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
jak funguji placeni mobilem vysvetluji spolecne stranky ceskych operatoru http://www.platmobilem.cz/ v kazde zpoplatnene smsce, ktera prijde, musi byt byt podle kodexu napsane jak se z "financni pasce" dostat.. staci poslat sms s textem STOP na cislo prvnich 5cislic z cisla, z ktereho spoplatnena sms prisla (posledni3 cisla urcuji cenu)
Miroslav odpověděl/a 03.03.13 14:13Dobrý den, stalo se mi něco podobného z čísla 90033099 (číslo registrováno na společnost DIMOCO; poslední trojčíslí představuje cenu prémiové SMS 99 Kč). Dle Vašeho doporučení jsem zalal SMS ve tvaru "stop sluzba na cislo" a to na prvních pět číslic, tedy na 90033. V zápětí jsem obdržel SMS s textem "tvoje sluzba je zastavena!dekujeme!" Doufám, že s pomocí Vašeho návodu se mi podařilo zastavit tahání peněz z mojí kapsy opakovanou týdenní SMS za 99 Kč.OLMONA odpověděl/a 17.04.13 10:13Dobrý den, dnes jsem také s operátorem řešila, že mi za minulý měsíc přišlo 7 sms za 99,- od čísla 90033099 a v novém měsíci mám další. Nikdy jsem nic neaktivovala, tak nechápu, kde se to vzalo. Hlavně to s Vámi nikdo nechce řešit. Poraďte co s tím. Děkuji. SMS s STOP jsem již zaslala. -
Marek hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Nejlepší je, že od ledna 2011, kdy mi takto přišlo asi 7 sms mám platby třetím stranám zablokovány a přesto mi teď vodafone naúčtoval 99 Kč za příchozí sms, samozřejmě neobjednanou. Podal jsem reklamaci, čekám na odpověď a podle odpovědi jsem připraven přejít k jinému operátorovi, kterému blokace bude fungovat.
-
Anon hlásil číslo 90966099 jako neznámé
jde o spolecnost Dimoco. dnes jsem videl reportaz na CT1, ze CTU na zaklade mnoha stiznosti podal trestni oznameni. zaroven mluvci Vodafone rekla v pripade jednoho postizeneho, ze vzhledem k tomu, ze je dlouholety zakaznik, tak mu zreklamujou. me pred 14 dny odmitli, ihned jsem volal na vodafone zakaznickou linku a zeptal se jich, jak chteji vzhledem k me osobe postupovat, kdyz dlouha leta platim mesicne 3000 az 3500. prislibili ze me zitra zkontaktuji, jestli bude vyrizeno zaporne, odchazim k 02, coz jsem jim i naznacil.
Josef odpověděl/a 05.11.12 21:11http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/212411000101105/obsah/227877-trestni-oznameni-za-nevyzadane-premiove-sms/
-
Vyšetřovatel Marek hlásil číslo +42090966099 jako neznámé
U mě podobně. 2x 99 korun, nevím za co. Nechal jsem si zablokovat platby třetím stranám, ale to člověka zase omezuje v jiných aktivitách. Jak už tady někdo psal, přemýšlím jestli je to vlastně řešení, protože blokací plateb se možná nemusí rušit poskytování "služby". Aby fakt za několik let nezaklepal exekutor a BUM.
Jinak se klidně přidám k hromadné žalobě. Mail mam [email protected] telefon 777804542 -
Pavel hlásil neznámé s číslem 90966099 jako Finanční past
(Nechci zbytecne zaplacavat toto forum svym dotazem, ale zeptam se... Dostal jsem SMS, stejne jako asi vsichni zde za 99Kc. Precetl jsem forum, zavolal na operatora a zablokoval premium sms atd. Ted resim s kamarady pravniky jak postupovat dal. Nejde mi o 99Kc, ale o to, zdali tim, ze mi zpoplatnena SMS neprijde (diky blokiaci) zaroven znamena, ze mi firma "sluzbu" neposkytuje.? Cili jestli to ze mam blokly premium SMS atd. je vse vyreseno, nebo mi sms sice nechodi a na fakture nic neni, ale za 2 roky mi prijde exekutor vzit i trenky.? Cilem tedy asi bude mit na papire potvrzeni, ze proste se spolecnosti Dimco, nebo tim druhym bordelem uz nic neresim a sme si "kvit". Snad jsem to napsal aspon trosku srozumitelne.)
Honza odpověděl/a 05.11.13 23:42Ahoj právě jsem pohovořil s Vodafonem. Neboť mi přišli 4 zprávy po 99 Kč. Výsledek asi 50 min hovoru.Nové premiové sms mám zablokované ,ALE a to pozor dle sdělení operátorky mi z původního čísla klidně mohou chodit premiérově sms , protože jsem se asi registroval . To mi sdělila po te co jsem ji přečetl články že je na tu firmu již rok podané trestní oznámení a že nemám záruku že po telefonické deaktivaci ( přesto že jsem žádnou aktivaci neprovedl) tato bude skutečně provedena.
Přidávali jste se již někdo teď na podzim k žalobě na tu firmu ? Ahoj Honza -
pryč od vodafone hlásil 90966 s číslem 90966099 jako Finanční past
Dnes jsem ziskal podobnou zkušenost. Už druhá sms za 99 Kc. Kontaktoval jsem Vodafone, ale ti se stavějí k věci tak, že je to v podstatě nezajímá. zavolejte si na firmu, která Vám to účtuje. Zrušte si sms třetí strany. Kontaktoval jsem CTU, i firmu dle uvedenych emailu. Chystám se na policii a ruším čísla u Vodafone.
Ať mi zkusí ještě někdo zavolat z vodafone z dotazníkem nebo nabídkou na tarif, na služby nebo dokonce internet. Když jsem chtěl zrušit číslo, tak až na konci zúčtovacího období se mi ozvou, ... protože je pátek odpoledne. Hrozný !!!!
wiki odpověděl/a 26.04.13 8:14VDF, T-Mobile ani TO2 za toto nemohou.. je to novodobý podvod a každej jste si to někde na inetu potvrdil.. Operátoři s tím toho moc nenadělají.. už takhle předávají ČTU info, aby se to co nejdříve dořešilo, ptz je to zatěžuje stejně jako nás všechny..
-
Vyšetřovatel Michal hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Koukám, ze jsem tu spravne zatim nemam vyuctovani, ale uz mi prisly dve sms. Napred jsem to bral jako vtip, dokud jsem nenasel tohle forum. Rad se pridam ke spolecne zalobe. Po rozhovoru s operatorem vodafone jsem dosel k zaveru, ze s tim nehodlaji nic delat.
Michal odpověděl/a 25.10.12 16:01tak jsem dostal mail od Support Teamu:
Dobrý deň,
pod uvedeným telefónnym číslom nebol v našom systéme nájdený žiaden
kontrakt. Prosíme Vás skontrolujte si Vaše údaje alebo nám pošlite
faktüru, ktorü ste obdržali od Vášho mobilného operátora.
S pozdravom
Support Team
Fakturu zatím nemám ta dorazí až příští měsíc zajímavé na tom je, že když se kouknu na chytrý přehled tak tam mám cca. 230kč za platby třetím stranám. Což by odpovídalo dvoum SMS. -
Vyšetřovatel Tereza hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Ahoj vsem, mam stejnou zkusenost s timto cislem a postupem Vodafone. Stalo se mi to ne na mobilu, ale tabletu, kde vyuzivam jen datovy tarif, zadna volani ani sms. Ve vyuctovani najednou 4 x 99Kc..Nechala jsem si tedy zablokovat platby treti stranou a VF operator hned vedel, o co jde, aby ne, ze, jeste mi vysvetlil, ze se to nejspis stalo jen kliknutim na nejaky odkaz, ktery automaticky 'krade' penize. Maji s tim mnoho zkusenosti, a do budoucna se s tim chystaji neco udelat. Ha ha ha. Sdelil mi jmeno firmy, nam znama Dimoco Czech s.r.o., at narokuju platbu u nich. Takove chovani a okradani je nehorazne, jak se muzu pridat k vam vsem, kteri podavate trestni oznameni? Diky!
-
Vyšetřovatel Tomáš hlásil 90966099 s číslem +42090966099 jako Finanční past
Vážení dnes jako vám všem mi přišlo vyúčtování a mezi ostatními položkami byla sekce: Platby třetím osobám. Volal jsem na Vodafone a razantně jsem jim dal najevo že nevím jak si tohle představují tohle umožňovat, že nevím kde na mě vzali číslo. Po rozhovoru s operátorem jsem se rozhodl zítra dojít na policii ČR a podat trestní oznámení na tuto firmu. Přátelé vám všem doporučuji to samé. Čím více nás bude tím větší šanci budeme mít na vrácení našich peněz. Kdo jde do toho se mnou?
Tomáš odpověděl/a 16.10.12 22:15Vážení přátelé psal jsem do redakce televize Nova. E-mail zde zveřejňovat nechci ale doufám že nejmocnější medium nám pomůže a nenechá tuto nespravedlnost jen tak. Novinky zde budu zveřejňovat a doufám že Vodafone nezůstane bez postihu. A mimochodem od Vodafone v brzké době odcházím.jarda odpověděl/a 19.10.12 12:32ahoj.mam ten samy problem.prisla mi sms za 99,-.vdf nepomuze,neporadi a sluzby tretim stranam jdou zablokovat pouze z meho mobilu a ne na prijate sms.dnes to pujdu resit na policii.nebudu nikomu delat sponzora. -
Vyšetřovatel Jirka hlásil 90966099 s číslem 90966099 jako Finanční past
Tak ... dnes koukám na výpis a mám to tam taky ... každý týden ve středu několik minut po poledni ... 99,-Kč ... nejhorší je, že jsem nikam nic neposílal, nic nepotvrdil a ani nepřijímám žádné sms, takže mě to koukám vesele vycucává aniž bych něco tušil ... hned zítra volám svému obchodnímu zástupci do Vodafonu ...
-
Vyšetřovatel Martin hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Zdravím všechny. Minulý týden mne to "odralo" taky. Včera jsem byl na Vodafone, a oni o tom vesele ví, mají instrukci zákazníkům říkat, že si tam mají zavolat (nikam jsem se nedovolal a zaplatil 10Kč) a nebo poslat STOP. Každopádně Vodafonu to vyhovuje, protože naše peníze jdou k podvodníkům a ten platí Vodafonu. Proto Vodafon dělá že s tím nic nejde dělat, protože by přišel o penízky. Proto navrhuji podat společnou Žalobu na obě firmy, jak zloděje tak i Vodafone. Je tu někdo kdo by začal? Já zítra bohužel odjíždím na cca měsíc mimo ČR, takže nestíhám, ale je vlastně potřeba se sejít a nebo podepsat papír že podáváme společně trestní oznámení na Vodafone a tu firmu. Policii se to nebude chtít řešit pokud jsou to stokoruny, pokud ale sečteme celou sumu, bude to stát za to se tím zabývat. Takže jestli je tu někdo kdo se do toho chce pustit, přidám se, jen to tento měsíc nestíhám. Každopádně je to těžce protiprávní, neboť bez podpisu smlouvy jsme okrádání, Vodafon to ví a tiše mlčí a bere penízky. Necháme se stále odírat jako ovce ? Martin ([email protected])
Petra odpověděl/a 16.10.12 14:49Jelikož já jsem přišla o 1.300kč, tak do toho s radostí půjdu s Vámi, ale asi nebudu ten pravý člověk, který by to měl sepsat. Nemám s tím zkušenosti a radši bych sepsání přenechala na někoho jiného...jinak se s radostí podepíšu.
Díky, PetraMíša odpověděl/a 24.05.13 12:54Já už přišla o 2.000,- Koukám,že mají všichni problém u Vodafone,ale já mám T-mobile.. -
Vyšetřovatel Tygr hlásil neznámé s číslem 90966099 jako Finanční past
Ahojte,
já jsem trochu pokročil, ale stejně se jim nechce nic vracet..
Od Dimoco jsem dostal tuhle odpověď:
Vážený pán xxxxxx,
Ďakujeme za Váš email.
S Vašou reklamáciou sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa služby, ktorý sa ňou bude zaoberať.
Kontakt : [email protected]
S priateľským pozdravom
Call centrum pre Vaše mobilné služby.
8844 444 484
E-mail: info@mobile –info.cc
A od těch uku*venců:
Dobrý deň,
týmto Vám zasielame informácie k Vášmu kontraktu. Vrátenie peňazí v tomto prípade bohužiaľ nie je možné, nakoľko odber musí byť vopred potvrdený používateľom. Bez tohto potvrdenia nie je možné uzatvorenie tohto kontraktu. Používateľ je jasne upozornený na možnosť stornovania tohto odberu, všeobecné podmienky ako aj na cenu.
Používateľ potvrdzuje svoj odber pomocou kliku na príslušný link, resp. potvrdzujúce tlačidlo a priamo sťahuje hneď po potvrdení odberu nižšie uvedené video.
Video nie je možné objednať cez SMS, mail, alebo akýmkoľvek iným spôsobom.
Z telefónneho čísla 4207xxxxxxxx bol uzatvorený dňa xx-xx-2012 um xx:xx:xx hod. týždňový odber na stránke http://blackbeanvideo.com v hodnote 99 CZK/týždeň.
Odber začal potvrdením, pomocou kliku na video "I'm so young".
Odber Vám bol na Vašu žiadosť s okamžitou platnosťou zrušený.
S pozdravom
Support Team
Na ČTÚ mi také nepomohli... :(Tereza odpověděl/a 24.10.12 12:19Ahoj všem,
taky jsem na to šla podobně -reklamace na DOMICO, kteří mi bryskně odpověděli, že nejdřív žádné aktivní účty pro moje číslo v mnou uvedených termínech (nechala jsem si je vyhledat od VF) z mého čísla neevidují a za deset minut email další, s omluvou, že ten předchozí patřil někomu jinému (asi nám všem jen ty emaily s odpovědí přeposílají). Viz:
Ďakujeme za Váš email.
Pre Vašu Informáciu: Dimoco je medzinárodný poskytovateľ mobilných služieb a
poskytuje používateľom služieb technickú podporu, ako aj sieťové pripojenie k
posielaniu elektronických správ.
SMS/MMS sú pritom zasielané priamo od poskytovateľa služieb k cieľovému
zákazníkovi. Poskytovatelia týchto služieb sú naši obchodní partneri a
zodpovedajú za obsah poskytovaných služieb. Z tohto dôvodu sú to práve
poskytovatelia služieb, ktorí rozhodujú o tom, komu sú aké SMS/MMS zaslané a
či majú byť platobné transakcie prevedené /uskutočnené/.
Musia byť byť však v zhode s legálnymi pravidlami. Predovšetkým však nesmú
poskytovatelia služieb posielať prípadne účtovať SMS/MMS bez predošlého
súhlasu príjemcu.
Opierajúc sa o súhlasy, DIMOCO môže predpokladať, že súhlas k dostávaniu
SMS/MMS bol daný /dohodnutý/, a že žiadne zúčtovanie bez súhlasu zákazníka
neprebehne.
Veľmi sa ospravedlňujeme za predchádzajúci e-mail. Pravdepodobne sme Vám
poslali odpoveď určenú pre iného klienta.
Vaša služba spoločnosti Blackbeanmobile bola zablokovaná. Deaktivácia trvá
min. 24 hod., kým prejde systémom.
V prípade, že si želáte uplatniť reklamáciu, môžete tak urobiť len priamo na
adrese poskytovateľa : [email protected]
Vaše číslo – 420 608 xxx xxx bolo zapísané na čiernu listinu, aby sme Vás pred
neželanými správami chránili. Vaše číslo je zablokované, kým nebude sms/mms
správou z Vašej strany opäť aktivované.
S priateľským pozdravom.
Call centrum pre Vaše mobilné služby.
8844 444 484
E-mail: info@mobile –info.cc
Takže teď jdu na ty druhé!premium odpověděl/a 29.11.12 14:42jak funguje placeni mobilem vysvetluji spolecne stranky ceskych operatoru http://www.platmobilem.cz/ v kazde zpoplatnene smsce, ktera prijde, musi byt podle kodexu napsane jak se z "financni pasce" dostat/teda jak zrusit predplatne, ktere ste si objednali (ve Vasem pripade kliknutim na video"Im so young").. staci poslat sms s textem STOP na cislo prvnich 5cislic z cisla, z ktereho spoplatnena sms prisla (posledni3 cisla urcuji cenu)premium odpověděl/a 29.11.12 15:12sms sprava zni jasne: http://img7.ct24.cz/cache/616x347/article/42/4107/410614.jpg?1352140544
nechapu jak nekomu muze ucet narust na nekolik stovek, jestli si predplatne objednal "nevedomky" -
k_k hlásil číslo 90966099 jako neznámé
Pokud za to Vodafone nemuze, proc to chodi pouze majitelum Vodafonu?
Petra odpověděl/a 10.10.12 8:47Neříkám, že za to Vodafone nemůže, ale je to platba třetím stranám a od toho jsou oni distancováni...taky nejsem nadšená, že platím jen tak pro nic za nic, ale předpokládám, že z Vodafonu nevytlučeme nic.Petra odpověděl/a 06.11.12 14:35dle této stránky společnost DIMOCO může rozesílat placené sms zákazníkům všech operátorů :
http://www.premiumservices.cz/Public/Browse.aspx?t=1&a=9 -
Vyšetřovatel Petra hlásil číslo 90966099 jako neznámé
Dobrý den, tak já jsem za tyto služby zaplatila 1 300kč!!!! Vodafone s tím nic neudělá, takže nám peníze už zřejmě nikdo nevrátí... nebo...co s tím??
-
niko hlásil 90966099 s číslem 90966099 jako Finanční past
tohle to dát jedine do televize!!! a potom k soudu protoze bezny clovek nema moznost zjistit komu tohleto plati!!! odchazim od vodafonu!!! pokud me nevrati penize...jsou to zmetci....
odchazim od vodafonu odpověděl/a 26.10.12 20:26Mm stejnou zkusenost a odchazime taky. Kdyz volaji s anketami, dotazniky a otravuji v nasi pracovni dobd, je vsechno OK. Kdyz jsem pozadal o zruseni cisla, rekli ze az na konec zuctovaciho obdobi. ze je patek ... Silne zklamani z Vodafone !! -
-
Vyšetřovatel Mates hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Dobry den take jsem do toho spadl ale zjistil jsem že tato fa sídlí na adrese Vinohradská 184 tak jsem tam zajel a paní na vrátnici my zdělila že už tam nejsou aspon 2 roky a že nejsem první a že s tím nic nejde udělat protože sídlí v rakousku.Tak jsem to zdělil svému operatorovi a on my doporučil abych sy nechal zablokobat číslo 909 .Tak jsem to udělal a mám pokoj
Verča odpověděl/a 29.09.12 16:19Ahojky tak mě tato služba stála 400 kč. Vodafon to řešit nechce že s tím nemá nic společného jediné co můžou zablokovat čísla začínající na 909. Mám prý podat trestní oznámení na firmu která číslo vlastní ale bohužel se mi nepodařilo nikde zjistit komu číslo patří. Je to hrozný co se děje.jen tak odpověděl/a 08.10.12 16:06taky to řeším, společnost se jmenuje Dimoco Czech s.r.o., ičo 27096653, na sidle asi sedet nebudou, to by je ut davno nekdo sejmul. Chce to spolecne trestni oznameni k soudu.honza odpověděl/a 05.11.13 23:53Ahoj žaloba už existuje . Dva roky jen soudy se flakaj jako obvykle. Stačí se k ni připojit na Státním zastupitelství pro Prahu 3 -
Šárka hlásil neznámé s číslem 90966099 jako Finanční past
Mému manželovi se stalo to samé a to v období od 16. 8. do 8. 9. a to 8 x 99Kč = 792, zjistila jsem to až když vystavil vodafone vyúčtování, dnes jsem na vodafone volala a sdělili my ať jsi na googlu najdu firmu, která vlastní číslo 90966099 a podám u ní reklamaci za nevyžádané služby a nevyužité platby. Zatím jsem žádnou nezjistila. Nejhorší nam to je, že vždy sms přicházely po půlnoci, a to měl manžel opravdu půlnoc. Jestli máte někdo radu jak dostat peníze nazpět, napište.
-
béda hlásil 9000099 spol.DIMOCO s číslem 90966099 jako Finanční past
Tak mi dnes strhli za sms 99kc.Volal jsem operatorovi(Vodafone) jak je mozne ze mi strhnou 99kc za neco co jsem si neaktivoval.Rekl jsem ze se jedna o fi.DIMOCO a operator mi po chvilce zdelil ze se jedna o SPAM.Nechal jsem hned zablokovat sms z tretich stran a operator mi zdelil ze mi tech 99kc hned posilaji :D a poslali...:) aspon ze tak
-
Vyšetřovatel Mirek hlásil neznámé s číslem +42090966099 jako Finanční past
Je to velmi jednoduché, zavolejte operátorovi a Vy mu oznamte, tak jak oni to dělají nám, že si tento hovor sním nahráváte a chcete vědět jak to budou řešit, nemůžete přece platit za to že Vám někdo neznámý posílá sms!!!
-
Luccas hlásil 90966... s číslem 90966099 jako Finanční past
Pisu k tomu cislu 90966 .... stalo se mi presne to vam vsem .... chci zasahnout, podat stiznost a kauzu poslat i do TV. Vsem kdo se to stalo mne prosim kontaktujte via mail - [email protected], ozveme se TV spolecne.
[email protected] odpověděl/a 26.09.12 18:21Zdravím,taky se mě to stalo,zrovna jsem měl v ruce vypis a mam tam skoro 400 korun za toto číslo,které vubec neznám,jenom mě přišly dvě sms a ja na ně nereagoval a najednou je mám platit a nejhorší na tom je,že vodafon naučtoval tři a to nemluvím o přístupu operátorky která mě tvrdila,že jsem si to musel objednat a oni s tím s tím nic nemůžou udělat jenom to nechat prošetřit na technickém oddělení což může trvat až 9 dní,takže mě můžou chodit sms od vychytralé firmy každý den,nechapu vodafon proč to číslo nezablokuje když nejsme první ani poslední lidi komu se to stalo,těch stížnosti muselo být více,tak s váma soucítím a jsem ochoten se přidat.S pozdravem Luňak MichalVerča odpověděl/a 29.09.12 16:23Tak mě se to stalo také hned mi poslali 4 sms takže 400kč je děsný jak s tím Vodafone nic nedělá.Řekli mi že mám podat trestní oznámení na firmu co číslo provozuje. Pokud chcete něco podniknout určitě se přidám.hanaz odpověděl/a 05.10.12 14:02Zdravím, taky mě obrali o 3 x 99,- Kč.Na telekomunikačním úřadu mi sdělili, že nejprve musím reklamovat u VF a teprve u nich. U Vodafonu mi operátorka ani nebyla schopná říct, kdo to je - ten jejich slidní partner. Už to nebudu popisovat dál, protože to je stejné, jako u ostatních. Podal jste nebo budete podávat trestní oznámení atd..? Připojím se...jen tak odpověděl/a 08.10.12 16:12také se rád připjím, dnes jsem s tím byl na policii a resil jsem to u Vodafonu. Jedna se o spolecnost Dimoco Czech, ale ty to asi pouze rozesilaji.
Nekdo si to u nich klidne mohl objendat. Pokud bude nejaka spolecna zaloba nebo se to da TV,
tak se urcite pripojim. -
honza hlásil číslo +42090966099 jako neznámé
Taky me prichazi tyto sms myslim ze s timto cislem maji problemy pouze zakaznici vodafonu, zablokoval jsem si toto cislo pres antivirus a odecetlo me to 99 kc aniz by me to nejak upozornilo - ta drzost budu menit operatora vodafone jsou smejdi
mif odpověděl/a 20.09.12 16:03nevis jak funguje antivir, nenadavej na vodafone.... Ten antivir udela jenom to, ze tu SMS smaze z tveho telefonu a neupozorni te na prijem te SMS. Jestli se toho chces zbavit, zavolej na vodafone at ti zablokujou premium sms.Mates odpověděl/a 22.09.12 16:57To není od Vodafonu zavolej tam a řekni že chceš zablokovat odchozí sms na číslo 909 a máš pokoj -
rave hlásil neznámé s číslem 90966099 jako Finanční past
ja volal s vodafonem ihned blokace plateb tretim stranam a premiun sms a bavil jsem se s pravnikem a jdu na zalobu i podle obchodni inspekce je toto az moc podezrela cinnost...
Martin odpověděl/a 16.10.12 14:29boboh odpověděl/a 25.10.12 7:49Jestli se mohu připojit, tak to rád udělám: [email protected]
Již jsem tam za 4x99,-Kč :-(( -
Tony hlásil číslo 90966099 jako DOMICO
Dobry den,
pred hodinou mi dorazila stejna sms. V zneni, ktere se tady opakuje. Nehodlam ji zaplatit nikomu, protoze jsem si nic neobjednal. Toto je podvod na zakaznika a kdyz mi vodafone poskytuje sluzby a nekdo zneuzije moje telefonni cislo prostrednictvim jejich databaze, chci aby doslo k naprave. VF je prostrednik! Nemuzu predse reklamovat neobjednanou sluzbu, kdyz ani nevim u koho ji mam zrusit. Info o spolecnosti jsem na webu nenasel. Jmeno jsem dostal po natlaku na operatora,ktery mlel to same kolem dokola, jako automat. Katastrofa. Do boje za nase prava!!!
Nové hodnocení pro 90966099
Pokud vám toto telefonní číslo stále volá, odpověď by měla být ano
! Pokud na toto číslo ponecháte hodnocení, vytvoříme v naší databázi profil volajícího a necháme ostatní uživatele informovat o povaze hovoru, než zvedne telefon. Jedná se o krok směrem k tomu, že nežádoucí hovory jsou věcí minulosti. Pokud existuje několik položek pro určité číslo, pokusíme se vysledovat volajícího a zkontrolovat jeho legitimitu.
Chraňte svůj komentář před smazáním! Stejně jako Registrovaný uživatel, budeme vás kontaktovat dříve, než vás někdo může smazat. Pokud jste vlastníkem čísla nebo máte další informace o společnosti, použijte pro získání více informací speciální seznam společností.
Tomáš hlásil 909660www s číslem +42090966099 jako Finanční past
Přátelé řeším tuto situaci jak jen to je možné. Byl jsem s tím i na policii ČR a tam mi řekli že podávat trestní oznámení je možné až když je částka vyšší než 5000,- kč. Proto bych poprosil všechny poškozené, aby mi na e-mail [email protected] poslali vaše jména a částky o které jste přišli a potvrzení ze také chcete podat trestní oznámení. Osobně s tím dojdu na policii a začnu to řešit. Na policii mi také řekli ze společnost Vodafone není oprávněná vyžadovat částky za finanční podvody. Posílal jsem také reklamaci na společnost Vodafone samozřejmě s výmluvou ze nejsou zodpovědní za tuto situaci. Věřím ze společně to částku potřebnou na trestní oznámení složime.
Tomáš Tesař
Hned Vám také píši.